O SUKCESIE DECYDUJĄ LUDZIE

Czy wychowałeś już lidera?

CZYM JEST AKADEMIA DBM?

Akademia Business Management to innowacyjny na polskim rynku dealerskim program, kompleksowo przygotowujący kadrę managerską do zarządzania dealerskim biznesem.

Podczas rocznego cyklu warsztatów, wykładów i spotkań praktycznych, uczestnik będzie miał wyjątkową okazję pozyskania wiedzy i umiejętności niezbędnych
w zarządzaniu salonem dealerskim.

9 dwudniowych sesji poświęconych 9 najważniejszym elementom zarządzania stacją dealerską – od sprzedaży aut nowych i używanych, przez zarządzanie personelem aż po prawo i marketing.

Wykładowcami w naszej Akademii są najlepsi praktycy polskiego rynku dealerskiego, posiadający wieloletnie doświadczenie eksperci w swoich dziedzinach.

DLA KOGO STWORZONO AKADEMIĘ DEALER BUSINESS MANAGEMENT?

Osoby przygotowujące się do zarządzania stacja dealerską

Osoby już zarządzające stacjami dealerskim i serwisowymi (właściciele, członkowie zarządów)

Osoby planujące otworzenie własnej działalności dealerskiej

CZEGO DOWIESZ SIĘ PODCZAS ROCZNEGO CYKLU ZAJĘĆ ?

CELE SZCZEGÓŁOWE

  • Rozwiniesz kompetencje w zakresie zarządzania działem samochodów nowych
  • Dowiesz się jak zbudować odpowiedni stok samochodów - tak żeby utrzymać współczynnik rotacji na odpowiednim poziomie
  • Zoptymalizujesz koszty i zwiększysz zyski w serwisie mechanicznym
  • Usprawnisz pracę działu części zamiennych
  • Zyskasz wiedzę prawną, która pomoże rozwiązać ewentualne spory z klientami i importerami
  • Wdrożysz długofalową politykę rozwoju firmy dealerskiej
  • Zdobędziesz wiedzę w jaki sposób budować rentowność sprzedaży produktów finansowych i ubezpieczeń
  • Rozwiniesz umiejętności zarządzania kadrą managerską i zespołem pracowników
  • Zyskasz umiejętność prowadzenia efektywnych kampanii marketingowych

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM I HARMONOGRAM ZAJĘĆ

Sesja 1

W. Kordalewski I Zarządzanie działem aut nowych (wprowadzenie)
A. Lewandowska I Sukcesja w firmie dealerskiej

29-30.01.2021

Sesja 1 (29.01.2021)

(Wykład z elementami ćwiczeń i warsztatów)

Schemat organizacyjny działu sprzedaży

  • Zakresy obowiązków poszczególnych pracowników
  • Tworzenie planu sprzedaży samochodów
  • Analiza dostępnych materiałów na temat konkurencji
  • Analiza planów importera (producenta)
  • Planowanie ilościowe sprzedaży (do klienta końcowego, dostaw samochodów (produkcji, magazynu)
  • Planowanie marży (całkowitej, procentowej, bonusy, dodatkowe prowizje (leasing, ubezpieczenia)

Zarządzanie działem sprzedaży

  • Planowanie, motywowanie i nadzór nad sprzedawcami
  • Nadzór nad relacjami sprzedawca-klient (kontakty, telefony przychodzące, jazdy testowe, CSI)
  • Obsługa klienta w salonie sprzedaży
  • Zarządzanie zamówieniami, dostawami, fakturowaniem, wydawaniem oraz magazynem samochodów nowych
Zarządzanie sprzedażą aut nowych

Sesja 1 (30.01.20201)

Sukcesja w firmie dealerskiej
(warsztaty interpersonalne)
  • Czym jest sukcesja?
  • „Polskie realia” – zmiana pokoleniowa w polskich firmach rodzinnych
  • Bilans Otwarcia – czy wiem co będę przejmował?
  • Ścieżka rozwoju sukcesora firmy rodzinnej
  • Sposoby, modele i formy sukcesji w firmie rodzinnej
  • Międzygeneracyjna strategia rozwoju rodzinnej firmy dealerskiej: Dwa pokolenia, dwa światy.
  • Udział kadry kierowniczej w procesie sukcesji – fakty i mity
  • Czym jest zasada jedności kierownictwa i dlaczego jest ona tak ważna?
  • Czym jest plan sukcesji?
  • Jak go odpowiednio przygotować, a później wprowadzić w życie?
  • Najważniejsze elementy efektywnej sukcesji
  • Wybór optymalnego modelu sukcesji
  • Najważniejsze narzędzia realizacji procesu sukcesji
  • Plan finansowy. Jak go przygotować? Jakie są jego najważniejsze elementy?
  • Czym są wartości w firmie rodzinnej?
  • Jakie są najczęstsze problemy związane z przekazaniem władzy w firmie?
  • Gdy sukcesorów jest więcej niż jeden – przekazanie sterów, kiedy jest „sprawiedliwie”?

Sesja 2

W. Kordalewski I Zarządzanie działem aut nowych (dzień 1)
W. Kordalewski I Zarzadzanie działem aut nowych i działem F&I (dzień 2)

26-27.02.2021

Sesja 2 (Luty 2020)

Wojciech Kordalewski

(Wykład z elementami ćwiczeń i warsztatów)

Planowanie sprzedaży, budżetowanie

  • Zakresy obowiązków poszczególnych pracowników
  • Tworzenie planu sprzedaży samochodów
  • Analiza dostępnych materiałów na temat konkurencji
  • Analiza planów importera (producenta)
  • Planowanie ilościowe sprzedaży (do klienta końcowego, dostaw samochodów (produkcji, magazynu)
  • Planowanie marży (całkowitej, procentowej, bonusy, dodatkowe prowizje (leasing, ubezpieczenia)

Zarządzanie działem sprzedaży

  • Planowanie, motywowanie i nadzór nad sprzedawcami
  • Nadzór nad relacjami sprzedawca-klient (kontakty, telefony przychodzące, jazdy testowe, CSI)
  • Obsługa klienta w salonie sprzedaży
  • Zarządzanie zamówieniami, dostawami, fakturowaniem, wydawaniem oraz magazynem samochodów nowych
Zarządzanie sprzedażą aut nowych
  • Schematy organizacyjne działu sprzedaży produktów finansowych
  • Zakresy obowiązków wszystkich uczestników sprzedaży produktów finansowych
  • Zakres obowiązków osób bezpośrednio odpowiadających za F&I
  • Zarządzanie wskaźnikowe działem F&I
  • Budżetowanie w dziale F&I
  • Systemy wynagrodzeń osób odpowiedzialnych za sprzedaż produktów finansowych
  • Komunikacja pomiędzy działami handlowymi jako kluczowy element sukcesu F&I
  • Monitoring i CRM w dziale F&I
  • Współpraca z Instytucjami Finansowymi – negocjacje, wsparcie marketingowe
  • Analiza i raportowość – w ujęciu działowym i indywidualnym

Zarządzanie działem F&I

Sesja 3

M. Łuczak I Sesja specjalna CASE STUDY - GRUPA WRÓBEL

Marzec 2021

Sesja 3 (Marzec 2021)

Michał Łuczak

Sesja 4

M. Wąsik I Zarządzanie sprzedażą aut używanych (dzień 1 i 2)

23-24.04.2021

Sesja 4 (Kwiecień 2021)

Michał Wąsik

(Wykład z elementami ćwiczeń )

Rola samochodów używanych w firmie dealerskiej (miejsce w strategii firmy)

  • Schemat organizacyjny – prawidłowa struktura działu sprzedaży samochodów używanych
  • Zakresy obowiązków pracowników (kierownik, sprzedawca, zakupowiec, pozostali)
  • Tworzenie biznesplanu oraz budżetu działu sprzedaży samochodów używanych
  • Analiza źródeł pozyskania samochodów używanych (trade-in, leasing, car-fleet, import, skup od klientów indywidualnych, klienci serwisu i innych działów)
  • Marketing: Internet, prasa specjalistyczna, POS, ulotki i broszury, CRM
  • Zarządzanie działem sprzedaży samochodów używanych
  • Planowanie, motywowanie, wynagradzanie i nadzór nad sprzedawcami
  • Nadzór nad relacjami sprzedawca-klient (kontakty, telefony przychodzące, jazdy testowe, CSI)
  • Prawidłowa ekspozycja samochodów używanych
  • Przyjęcia i przygotowanie samochodów do ekspozycji
  • Kontrola stanu technicznego, przyjęcie, naprawa oraz przygotowanie do sprzedaży
  • Oceny techniczne i proces wyceny samochodów
  • Proces sprzedaży samochodu używanego – budowa relacji i wartości
Zarządzanie sprzedażą aut nowych

Zarządzanie zapasami

  • Cykl życia samochodu na stoku
  • Analiza zapasów, poziomu zainteresowania oraz aktualnej wartości
  • Likwidacja martwego stoku

Sesja 5

M. Jeliński I Marketing w stacji dealerskiej
M. Małecki I Na czym zarabiać? Zarządzanie kluczowymi procesami w dealerstwie

21-22.05.2021

Sesja 5 (Maj 2021)

Mikołaj Małecki

(Wykład z elementami ćwiczeń )
Na czym zarabiać? Zarządzanie kluczowymi procesami w dealerstwie
Marketing w stacji dealerskiej

Marek Jeliński

(Wykład z elementami ćwiczeń)
  • Fundamenty zarządzania procesowego firma dealerską - co należy i warto wiedzieć?
  • Zarządzanie operacyjne a zarządzanie procesowe - podobieństwa i różnice
  • Najważniejsze procesy w firmie dealerskiej – na czym zarabiać?
  • Orientacja na Klienta w proces
  • Jak zidentyfikować które procesy w naszej firmie wymagają poprawy
  • Od Strategii do procesu. Wykorzystanie wskaźników KPI w tworzeniu procesu
  • Mapowanie najważniejszych procesów
  • Identyfikacja słabych punktów w procesie
  • Analiza procesu z perspektywy doświadczenia klienta, modelu biznesowego i krytycznego ryzyka
  • Optymalizowanie procesu – od czego zacząć?
  • Metoda Pulse - od rozwiązania problemu do standaryzacji
  • Zarządzanie procesami poprzez interface: macierz i cele
  • Krzywa zmian -najważniejsze czynniki sukcesu zmiany
  • Angażowanie pracowników do zarządzenia zmianą i wykorzystanie informacji zwrotnej
  • Współpraca Przełożony/Właściciel a Podwładny, jako czynnik sukcesu zmian w procesie
  • Marketing klasyczny i nowoczesny. Rodzaje działań wykonywanych i odbieranych w stacjach dealerskich
  • Kreatorzy i Wykonawcy działań marketingowych. Zaangażowanie Pracowników
  • Obszary marketingowe wykorzystywane i te z potencjałem
  • Plan marketingowy. W jakiej skali i na jaki okres? Tworzenie, realizacja, rozliczenie. Konwersja: zainteresowanie - wyniki
  • Warsztat: plany marketingowe dla różnych działalności
  • Budżetowanie krótko, średnio i długoterminowe. Zależność od Importerów vs nakłady własne. Spójne raportowanie i wyciąganie wniosków
  • Segmentacja Klientów. Wykorzystanie potencjału baz własnych, zewnętrznych i procesów dotarcia
  • Kanały komunikacji, dostosowanie ich oraz treści do odbiorców. Efektywność: jak mierzyć spływające zainteresowanie
  • Współczesny rynek – w co warto inwestować więcej, a w co mniej
  • Marketing 360 stopni jako recepta na współczesne czasy.

Sesja 6

P. Majcher I Excel w zarządzaniu stacją dealerską (dzień 1 i 2)

11-12.06.2021

Sesja 6 (Czerwiec 2021)

Piotr Majcher

(Warsztaty)
  • Poprawne wprowadzanie danych do Excel
  • Znajdowanie i oznaczanie niepoprawnych danych
  • Poprawianie danych przy użyciu mechanizmu znajdź/zamień
  • Poprawianie liczb przechowywanych jako tekst
  • Importowanie danych z systemów DMS i CRM
  • Wstawianie tabeli przestawnej,
  • Zmienianie obliczeń wykonywanych w tabeli przestawnej,
  • Formatowanie tabeli przestawnej,
  • Filtrowanie i sortowanie w tabeli przestawnej.
Excel w zarządzaniu stacją dealerską

Przygotowanie danych do analizy

Analiza danych przy pomocy tabel przestawnych

Analiza i przekształcanie danych przy pomocy funkcji

  • Najważniejsze funkcje do pracy z tekstem,
  • Funkcje do tworzenia inteligentnych i warunkowych formuł – funkcje logiczne,
  • Łączenie danych przy pomocy funkcji wyszukujących,
  • Najpopularniejsze funkcje

Sesja 7

W. Kordalewski I Zarządzanie serwisem mechanicznym i blacharsko-lakierniczym (dzień 1 i 2)

24-25.09.2021

Sesja 7 (Wrzesień 2021)

Wojciech Kordalewski

(Wykład z elementami ćwiczeń i warsztatów)

Organizacja działu serwisu

  • Rola Działu Serwisu w firmie dealerskiej
  • Organizacja działu serwisu (proste struktury w małych dealerstwach do skomplikowanych w dealerstwach wielooddziałowych)
  • Schemat organizacyjny mono i multibrandowych dealerstw
  • Zakresy obowiązków

Zarządzanie działem

  • Planowanie, kaskadowanie, rozliczanie , motywowanie i nadzór nad pracownikami
  • Systemy wynagrodzeniowe – powiązanie z efektami pracy
  • Zarządzanie majątkiem: należności, części zamówione, a niesprzedane, części na zleceniach, wskaźniki KPC
  • Zarządzanie biurem obsługi klienta działu serwisu B-L
  • Organizacja biura obsługi klienta
  • Zarządzanie warsztatem
Zarządzanie serwisem mechanicznym i blacharsko-lakierniczym

Planowanie sprzedaży, budżetowanie

  • Jak określić potencjał - Budżetowanie na podstawie własnego parku.
  • Dostosowanie struktury do potencjału.
  • Ustalanie celów dla poszczególnych pracowników działu B-L (doradcy B-L, blacharze, lakiernicy, pomocnicy, zbrojarze) w zależności od przyjętego schematu organizacyjnego.
  • Budżetowanie: przychodów, marż, kosztów
  • Wskaźniki KPI(działowe / indywidualne)

Sesja 8

A. Sadowski I Zarządzanie działem części zamiennych
W. Kordalewski I Zarządzanie serwisem mechanicznym i blacharsko-lakierniczym (dzień 3)

21-22.10.2021

Sesja 8 (Październik 2021)

Wojciech Kordalewski

(Wykład z elementami ćwiczeń)
  • Poprawne wprowadzanie danych do Excel
  • Znajdowanie i oznaczanie niepoprawnych danych
  • Poprawianie danych przy użyciu mechanizmu znajdź/zamień
  • Poprawianie liczb przechowywanych jako tekst
  • Importowanie danych z systemów DMS i CRM
  • Wstawianie tabeli przestawnej,
  • Zmienianie obliczeń wykonywanych w tabeli przestawnej,
  • Formatowanie tabeli przestawnej,
  • Filtrowanie i sortowanie w tabeli przestawnej.
Zarządzanie serwisem mechanicznym i blacharsko-lakierniczym

Przygotowanie danych do analizy

Analiza danych przy pomocy tabel przestawnych

Analiza i przekształcanie danych przy pomocy funkcji

  • Najważniejsze funkcje do pracy z tekstem,
  • Funkcje do tworzenia inteligentnych i warunkowych formuł – funkcje logiczne,
  • Łączenie danych przy pomocy funkcji wyszukujących,
  • Najpopularniejsze funkcje

Andrzej Sadowski

Zarządzanie działem F&I i działem ubezpieczeń
(Wykład z elementami ćwiczeń)
  • Oczekiwania Klientów wobec Działu Części Zamiennych
  • Proces obsługi klienta
  • Przepływ informacji i towarów
  • Organizacja magazynu części zamiennych
  • Infrastruktura techniczna (powierzchnia magazynu w funkcji sprzedaży, składowanie towarów, strefy magazynowe)
  • Analiza pracy magazynu części i kluczowe KPI (zamówienia, złogi, wiekowanie, wartość magazynu w funkcji sprzedaży)
  • Sprzedaż akcesoriów i części zamiennych przez ladę
  • Ekspozycja i oferty
  • Sprzedaż hurtowa części zamiennych
  • Klienci i oferty
  • Cele sprzedaży hurtowej
  • Analiza sprzedaży części
  • Polityka rabatowa i marże
  • Zatrudnienie w Dziale Części w funkcji sprzedaży
  • Sprzedawcy i magazynierzy
  • Schemat organizacyjny i zakresy obowiązków
  • Systemy motywacyjne

Dział części zamiennych

Sesja 9

A. Małecka I Zarządzanie zespołem i kadrą managerską

W. Kordalewski I Zarządzanie stacją dealerską - cele, strategie działania, modele biznesowe

19-20.11.2021

Sesja 8 (Październik 2021)

Wojciech Kordalewski

(Wykład z elementami ćwiczeń i case studies)
  • Zasady ogólne nowoczesnego marketingu dealerskiego
  • Analiza potencjału rynku (wielkość geograficzna i położenie rynku, potencjał demograficzny, wskaźniki ekonomiczne regionu, planowany rozwój regionu, ilość zarejestrowanych aut, klienci flotowi, ruch tranzytowy etc.)
  • Analiza konkurencji (najsilniejsze marki, ilość i potencjał poszczególnych dealerów, aktywność marketingowa dealerów, nieautoryzowane warsztaty
  • Nakreślenie celów i strategii firmy (pozycja na rynku, rentowność, ekspansja etc.)
  • Ocena własnej pozycji (firmy) – mocne, słabe strony, szanse, ryzyka
  • Tworzenie spójnej perspektywy rozwoju na 3-5 lat
  • Sprzedaż (potencjał rynku, udziały rynkowe, obroty, rabaty, planowane marże, koszty ogólne, zysk operacyjny, koszty finansowe, amortyzacja, wskażniki)
  • Serwis (potencjał warsztatu, ilość obsługiwanych samochodów i ilość wizyt w serwisie, ilość mechaników, przeroby, wydajności, stawki za rbh, rabaty, marże, koszty bezpośrednie)
  • Części (obroty przez serwis i ladę, marże, rotacja, magazyn)
  • Koszty ogólne (czynsz i koszty eksploatacji, personalne, marketing, samochody służbowe, podróże, szkolenia, telekomunikacja, informatyka, reprezentacja, ochrona, ubezpieczenia, etc.) zysk operacyjny, amortyzacja , koszty finansowe
  • Rachunek Wyników
  • Bilans
  • Przepływy pieniężne
  • Wskaźniki ekonomiczne
  • Ocena wrażliwości na zmiany parametrów, optymalizacja planowanych wyników
Zarządzanie stacją dealerską - cele, strategie działania, modele biznesowe

Anna Małecka

Zarządzanie zespołem i kadrą managerską
(Trening umiejętności interpersonalnych)
  • Zasoby ludzkie jako najważniejsza przewaga konkurencyjna
  • Wymagane kompetencje na poszczególnych stanowiskach
  • Zakresy obowiązków i odpowiedzialności
  • Stawianie oczekiwań
  • Określanie konkretnych celów i wyznaczanie zadań
  • Kaskadowanie celów
  • Za co wynagradzać?
  • Systemy wynagrodzeń
  • Oceny okresowe, oceny kompetencji, ocena 3600
  • Rozwój kadry liniowej
  • Wskaźniki dla kadry liniowej
  • System pracy z kadrą liniową
  • Analiza dostępnych w firmie zasobów ludzkich
  • Wypracowanie profili personalnych optymalnych dla danego stanowiska
  • Rola kadry managerskiej – 10 ról managera

Sesja 10

Egzamin końcowy

10-11.12.2021

Ostatnia sesja, to egzamin podczas którego zweryfikowana zostanie zdobyta przez uczestnika kursu wiedza i umiejętności. Pozytywne zaliczenie egzaminu pozwoli na otrzymanie certyfikatu Akademii Business Management świadczącego o zdobyciu kwalifikacji do zarządzania stacją dealerską.

WYKŁADOWCY

Marek Jeliński

Dyrektor marketingu w Grupie Karlik odpowiedzialny za komunikację marketingową wszystkich marek będących w portfolio grupy. Doświadczenie menedżerskie zdobywał zarządzając działami marketingu w firmach dealerskich oraz będąc dyrektorem sprzedaży w międzynarodowej korporacji zajmującej się sprzedażą zdalną. Odpowiadał w niej za sprzedaż na cały rynek polski. Pasjonat motoryzacji na 2 i 4 kółkach od najmłodszych lat.

Zanim rozpoczął pracę, jako konsultant ASE Global zdobywał doświadczenie w branży dealerskiej bezpośrednio pracując na różnych stanowiskach w stacjach dealerskich w Polsce i zagranicą.
Od 2000 roku związany był z Grupą PGD przechodząc przez różne szczeble struktury zarządczej w tym Dyrektora Generalnego i Prezesa Zarządu PGD.
Odpowiedzialny za strategię i cała działalność operacyjną firmy. Obecnie realizuje dedykowane indywidualne konsultacje, programy naprawcze i projekty szkoleniowo – coachingowe dla właścicieli i kadry kierowniczej dealerstw w zakresie zarządzania poszczególnymi działami stacji dealerskiej koncentrując się na wszystkich aspektach począwszy od ludzi, procesów, poprzez przychody, marże, koszty, co wpływa bezpośrednio na wzrost zyskowności biznesu.

Wojciech Kordalewski, LIDER PROJEKTU

Michał Wąsik

Dyrektor biura ASE Global w Polsce, odpowiedzialny także za rynek w Czechach i na Słowacji. Ekspert w dziedzinie Business Management rynku motoryzacyjnego. Swoje doświadczenie zdobywał, wdrażając nowoczesne systemy raportowania finansowego dla dealerów samochodowych. W czasie realizacji tych projektów pracował z dealerami z całej Europy.
Obecnie prowadzi liczne kursy z zakresu zarządzania wskaźnikowego stacją dealerską – dedykowane właścicielom stacji oraz kierownikom poszczególnych działów.

Ekspert w dziedzinie rynku dealerskiego i GVO, autor wielu publikacji prasowych i książek „100 pytań o GVO” i „Skonsumować wzrost rynku. Kilka dróg dla polskich dealerów”. Partner zarządzający w firmie doradczej DCG Dealer Consulting i wydawca miesięcznika DEALER. Prezes Związku Dealerów Samochodów.

Marek Konieczny

Doradca ds. rozwoju dealerów w obszarze obsługi posprzedażnej, twórca Programu Rozwoju Dealera poprzez rozwój Obsługi Posprzedażnej. Od 2005 r. prowadzi audyty, szkolenia i doradztwo dla dealerów marek: Renault, Ford, BMW, Nissan, Honda i Renault Trucks. W latach 2004-2005 dyrektor zarządzający dealera BMW w Warszawie (Smorawiński/Bawaria Motors). W latach 1997–2003 pracował w Polsce dla grupy Sumitomo: jako dyrektor działu części w Ford Auto Plaza oraz dyrektor ds. rozwoju w Summit Auto Poland.

Andrzej Sadowski

Od 21 lat pracuje w obszarach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Ukończyła prestiżową Szkołę Trenerów i Psychoterapeutów w nurcie Gestalt.
Specjalizuje się w rozwoju umiejętności i kompetencji w obszarach osobistego potencjału.
Jest certyfikowanym Coachem Praktykiem Biznesu, Master and Team Coachem według standardów EMCC oraz certyfikowanym coachem QEC (Quantum Energy Coaching).

Anna Małecka

Adrianna Lewandowska

Wizjonerka polskiej przedsiębiorczości rodzinnej, strateg, doradca, architekt sukcesu wielu polskich firm rodzinnych. Doradca i Partner Zarządzający w Lewandowska i Partnerzy, od lat wspiera firmy rodzinne w zakresie strategii rozwoju, procesów sukcesyjnych oraz zarządzania zmianą. Wykładowca MBA oraz licznych studiów podyplomowych. Założyciel i prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego.


Menedżer, trener, ekspert z 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą w salonach dealerskich. Specjalizuje się w realizacji programów podnoszących rentowność firm dealerskich. Pracuje z dealerami, a zwłaszcza z ich pracownikami. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Doświadczenie zdobywał w pracy dla największych polskich grup dealerskich: PGD, PGA i Auto Boss. Odpowiadał za sprzedaż takich marek jak: Ford, Nissan, Suzuki, Volvo, BMW.

Mikołaj Małecki

Z Excelem pracuje od 18 lat, a szkolenia z tej aplikacji – również dla dealerów – prowadzi od 2007 r. Proste wytłumaczenie nawet najbardziej skomplikowanych zagadnień to jego chleb powszedni. Od 2011 r. prowadzi kanał na YouTube, w którym omawia problemy związane z Excelem. Od tego czasu opublikował ponad 800 filmów, które miesięcznie ogląda ponad 200 tys. użytkowników. Posiada certyfikaty potwierdzające jego doświadczenie i umiejętności związane z Excelem, w tym: Microsoft Certified Trainer i Microsoft Excel Expert. Wykładowca Dealerskiej Akademii Dyrektorzy Finansowi.

Piotr Majcher

Prezes Grupy Wróbel – wielooddziałowej struktury dealerskiej, posiadającej autoryzacje marek Mercedes-Benz i Mazda (ten drugi brand działa w ramach odrębnej spółki WTM Wróbel). Aktualnie grupa posiada oddziały we Wrocławiu, Opolu, Jeleniej Górze, Pietrzykowicach, Lubinie, Zielonej Górze, Częstochowie i Straszynie k. Gdańska. W 2019 r. dealer sprzedał 3 480 nowych aut, co pozwoliło mu zająć 34. miejsce na Liście TOP50.

Michał Łuczak

Opinie Absolwentów

Średnia ocen poziomu zadowolenia z pozyskanej wiedzy i przydatności w codziennej pracy uczestników poprzedniej edycji

4,85/5

"Polecam serdecznie wszystkim
osobom zarządzającym. Również tym
już bardziej doświadczonym."

Łukasz Krześniak

Mikołaj Szadkowski

Motortest

"W ostatnim roku dwukrotnie zwiększyłem przychody swojej firmy, podnosząc rentowność wszystkich działów,
a co za tym idzie - całego przedsiębiorstwa. To mój ogromny sukces. Tego wyniku nie byłoby bez wyszkolonej kadry menedżerskiej . Znakomitą część wiedzy, którą przekazałem kierownikom, pozyskałem właśnie na zajęciach Akademii. "

Grupa GEZET

Jacek Kałwa

EURO-KAS

Michał Kozłowski

Grupa Kozłowski

Jan Mrozowski

Nordyński Sp. J.

Auto-Sanok

Piotr Sanok

"Dla mnie - osoby nowej w branży - było to nieocenione źródło wiedzy o biznesie dealerskim - obiektywne, kompleksowe i profesjonalne. Dodatkowo umożliwiło wymianę doświadczeń
z dealerami innych marek."

"Idealne rozwiązanie dla osób rozpoczynających przygodę z biznesem dealerskim i zarządzających już firmą dealerską. Akademia pokazała mi jak wygląda ten biznes i pozwoliła poznać grono doświadczonych ludzi rynku motoryzacyjnego."

"Jedyna w Polsce Akademia, oferująca kurs zarządzania biznesem dealerskim. Co ważne program jest przygotowany przez profesjonalistów dla profesjonalistów. Gorąco polecam - zarówno właścicielom i ich następcom, ale również dyrektorom i kierownikom."

"Przydatna, merytoryczna wiedza oparta o fakty i, co ważne, własne doświadczenia wykładowców Pozyskałem od nich wiele pomocnych rad oraz uświadomiłem sobie rzeczy, na które wcześniej być może nie zwracałem uwagi..."

"Bardzo dobrzy wykładowcy. Przydatna wiedza, możliwość wymiany swoich doświadczeń i spostrzeżeń z osobami, które mają doświadczenie w tym biznesie."

Malwina Lis

Auto Centrum Lis

"Dobre, skondensowane źródło wiedzy na temat wszystkich aspektów działalności dealerskiej"

Carsed

Paweł Lipiński

Informacje organizacyjne

Studia są skierowane do:

Termin

- osób przygotowujących się do zarządzania stacja dealerską (następców)
-osób już zarządzających stacjami dealerskim i serwisowymi (właścicieli, członków zarządów)
-osób planujących otwarcie własnej działalności dealerskiej

Kompleksowy program szkoleń Akademia Dealer Business Management rozpocznie się w styczniu 2021 roku, i potrwa, z przerwą wakacyjną, do grudnia 2021 roku, kiedy odbędą się egzaminy certyfikacyjne.

Na program składa się 10 sesji (9 dwudniowych sesji szkoleniowych, oraz jednodniowa sesja egzaminacyjna), co łącznie daje 19 dni szkoleniowych.

Koszt

Udział w programie Akademia Dealer Business Management, to 15 900 zł netto
(cena nie zawiera noclegów).
Płatność może być realizowana w trzech ratach.

*** Cena obejmuje: uczestnictwo w dziewięciu dwudniowych sesjach szkoleniowych, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch
*** Cena nie obejmuje: kosztów dojazdu, noclegów

Szkolenia Akademii Dealer Business Management będą odbywały się w Airport Hotel Okęcie**** przy ulicy Komitetu Obrony Robotników 17
w Warszawie

Lokalizacja

Kryteria naboru

Aby uniknąć zbyt dużego zróżnicowania poziomu uczestników, przyjęliśmy kryterium naboru na podstawie stażu pracy w firmie dealerskiej – by wziąć udział w programie musisz pracować w firmie dealerskiej od co najmniej 6 miesięcy.

Wyjątkiem są osoby planujące otworzenie własnej działalności dealerskiej – w tym wypadku warunkiem kwalifikującym jest prowadzenie działalności gospodarczej od co najmniej 12 miesięcy i dodatkowa rozmowa wstępna, mająca na celu upewnienie się że wiedza kandydata jest wystarczająca do wzięcia udziału w projekcie szkoleniowym.

Formularz zgłoszeniowy

Zgłaszam udział w Dealer Akademia Business Management
Dane uczestników:
__________________________
__________________________
Dane do faktury:
Dane zgłaszającego:
Uwagi:

Na podane adresy e-mail wyślemy informacje organizacyjne na temat szkolenia.

Zobowiązuję się do wpłacenia wpisowego w wysokości 1590 zł netto w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia, oraz do opłacenia wystawionej przez Dealer Consulting Group faktury VAT za udział w Akademii Dealer Business Management najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem programu.


*** Cena obejmuje: uczestnictwo w dziewięciu dwudniowych sesjach szkoleniowych i jednodniowej sesji egzaminacyjnej, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch

*** Cena nie obejmuje: kosztów dojazdu, noclegów

* Regulamin jest dostępny tutaj

**Więcej szczegółów dostępnych jest w polityce prywatności organizatora Akademii firmy Dealer Consulting. Pełna treść dostępna jest tutaj

Akademia w obiektywie

Kontakt

Akademia Dealer Business Management organizowana jest przez Dealer Consulting Group

Masz pytanie?
Zadzwoń lub napisz!

Jakub Konieczny

882 168 648

ul. 11 listopada 28a

05-816 Michałowice

tel. 22 243 63 86
biuro@dealerconsulting.pl

Adres siedziby:

ul. Zagłoby 18, lok. 31

02-495 Warszawa

Dealer Consulting Group Konieczny i Wspólnicy S.J.

Biuro:

Polityka prywatności
Regulamin szkoleń
www.dealerconsulting.pl
Dane rejestrowe
Dobre praktyki