BRAK MIEJSC NA EDYCJĘ 2019
CZYM JEST AKADEMIA DBM?
Akademia Business Management to innowacyjny na polskim rynku dealerskim program, kompleksowo przygotowujący kadrę managerską do zarządzania dealerskim biznesem.
Podczas rocznego cyklu warsztatów, wykładów i spotkań praktycznych, uczestnik będzie miał wyjątkową okazję pozyskania wiedzy i umiejętności niezbędnych
w zarządzaniu salonem dealerskim.
9 dwudniowych sesji poświęconych 9 najważniejszym elementom zarządzania stacją dealerską – od sprzedaży aut nowych i używanych, przez zarządzanie personelem aż po prawo i marketing.
Wykładowcami w naszej Akademii są najlepsi praktycy polskiego rynku dealerskiego, posiadający wieloletnie doświadczenie eksperci w swoich dziedzinach.
Osoby planujące otworzenie własnej działalności dealerskiej
Osoby już zarządzające stacjami dealerskim i serwisowymi (właściciele, członkowie zarządów)
Osoby przygotowujące się do zarządzania stacja dealerską
DLA KOGO STWORZONO AKADEMIĘ DEALER BUSINESS MANAGEMENT?
PROGRAM SZKOLENIA
Sesja 1-2
Wojciech Kordalewski,
25.01.2019/ 01.03.2019 / 02.03.2019
Schemat organizacyjny działu sprzedaży
SUKCESJA W FIRMIE DEALERSKIEJ
Adrianna Lewandowska, 26.01.2019
Sesja 3
Zarządzanie działem sprzedaży
Daria Zawrotniak, 10.05.2019/11.05.2019
KSIĘGOWOŚĆ ZARZĄDCZA (CONTROLLING) I RACHUNKOWA
Sesja 7
Adam Kowalczyk, 12.04.2019
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM F&I I DZIAŁEM UBEZPIECZEŃ
Sesja 5
Anna Małecka, 14.06.2019
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW I KADRĄ MANAGERSKĄ
Sesja 6
Jacek Klukowski, 13.04
MARKETING W STACJI DEALERSKIEJ
Sesja 8
Sesja 11
ZARZĄDZANIE SERWISEM MECHANICZNYM I BLACHARSKO-LAKIERNICZYM
Serwis mechaniczny
Blacharnia- lakiernia
Dział części zamiennych
Paweł Tuzinek, 15.11.2019
Relacje z importerem
Relacje z klientami
Sesja 12
Relacje wewnętrzne w firmie dealerskiej
Prawo dotyczące infrastruktury / obiektów dealerskich
Ochrona środowiska
Wojciech Kordalewski, 16.11.2019
ZARZĄDZANIE STACJĄ DEALERSKĄ – CELE, STRATEGIE DZIAŁANIA, MODELE BIZNESOWE
Sesja 13
06.12.2019/07.12.2019
EGZAMIN
Sesja 14
Ostatnia sesja, to egzamin podczas którego zweryfikowana zostanie zdobyta przez uczestnika kursu wiedza i umiejętności. Pozytywne zaliczenie egzaminu pozwoli na otrzymanie certyfikatu Akademii Business Management świadczącego o zdobyciu kwalifikacji do zarządzania stacją dealerską.
Sesja 9
Wojciech Kordalewski, 13.09.2019/14.09.2019/11.10.2019
Andrzej Sadowski, 12.10.2019
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Michał Wąsik, 29.03.2019/30.03.2019
Sesja 4
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ AUT UŻYWANYCH
Rola samochodów używanych w firmie dealerskiej (miejsce w strategii firmy)
Zarządzanie zapasami
OBSŁUGA KLIENTA W STACJI DEALERSKIEJ I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM
Wojciech Kordalewski, 15.06.2019
W jaki sposób budować relacje z klientami?
Co możemy uzyskać:
Kto ma zarządzać relacjami i odpowiadać za relacje?
Jak to mierzyć?
Co jest potrzebne?
CRM jako:
Baza danych – siłą firmy:
Sesja 10
NASI WYKŁADOWCY
Daria Zawrotniak
Z branżą motoryzacyjną związana od kilkunastu lat.W tym czasie zajmowała kluczowe dla dealerskiego biznesu stanowiska: główny księgowy, dyrektor finansowy, dyrektor zarządzający w kilku firmach dealerskich, dzięki czemu posiada szerokie spektrum wiedzy i znajomości biznesu nie tylko z pozycji finansów i księgowości. Posiada prestiżowy certyfikat Mercedes Benz Finance Manager. Obecnie związana z poznańską, wielomarkową Grupą Voyager.
Zanim rozpoczął pracę, jako konsultant ASE Global zdobywał doświadczenie w branży dealerskiej bezpośrednio pracując na różnych stanowiskach w stacjach dealerskich w Polsce i zagranicą.
Od 2000 roku związany był z Grupą PGD przechodząc przez różne szczeble struktury zarządczej w tym Dyrektora Generalnego i Prezesa Zarządu PGD.
Odpowiedzialny za strategię i cała działalność operacyjną firmy. Obecnie realizuje dedykowane indywidualne konsultacje, programy naprawcze i projekty szkoleniowo – coachingowe dla właścicieli i kadry kierowniczej dealerstw w zakresie zarządzania poszczególnymi działami stacji dealerskiej koncentrując się na wszystkich aspektach począwszy od ludzi, procesów, poprzez przychody, marże, koszty, co wpływa bezpośrednio na wzrost zyskowności biznesu.
Wojciech Kordalewski, LIDER PROJEKTU
Michał Wąsik
Dyrektor biura ASE Global w Polsce, odpowiedzialny także za rynek w Czechach i na Słowacji. Ekspert w dziedzinie Business Management rynku motoryzacyjnego. Swoje doświadczenie zdobywał, wdrażając nowoczesne systemy raportowania finansowego dla dealerów samochodowych. W czasie realizacji tych projektów pracował z dealerami z całej Europy.
Obecnie prowadzi liczne kursy z zakresu zarządzania wskaźnikowego stacją dealerską – dedykowane właścicielom stacji oraz kierownikom poszczególnych działów. ASE Global to jedna z czołowych firm świadczących usługi dla rynku motoryzacyjnego. Działa w 34 krajach świata.
Doradza zarówno dealerom, importerom i producentom i samochodów i motocykli.
Adam Kowalczyk
Ekspert w dziedzinie budowy profesjonalnych systemów F&I w stacjach dealerskich. Doświadczenie w zakresie F&I zdobywał między innymi jako osoba zarządzająca systemem F&I w Polskiej Grupie Dealerów, a także – we współpracy z innymi dealerami – pracując od 2000 roku w GE Money Bank. Zarządzał Departamentami Sprzedaży w Santander Consumer Bank S.A. oraz Volkswagen Bank Polska S.A. Posiada 10-letnie menedżerskie doświadczenie w renomowanych polskich i zagranicznych Towarzystwach Ubezpieczeniowych. Właściciel firmy doradczej Dealer Finance Consulting, doradzającej wielu czołowym firmom dealerskim w Polsce. Ekspert z zakresu F&I Związku Dealerów Samochodów.
Ekspert w dziedzinie rynku dealerskiego i GVO, autor wielu publikacji prasowych i książek „100 pytań o GVO” i „Skonsumować wzrost rynku. Kilka dróg dla polskich dealerów”. Partner zarządzający w firmie doradczej DCG Dealer Consulting i wydawca miesięcznika DEALER. Prezes Związku Dealerów Samochodów.
Marek Konieczny
Radca prawny Związku Dealerów Samochodów niemal od początku istnienia tej organizacji. Ekspert i praktyk w dziedzinie prawa motoryzacyjnego, prawa konsumenckiego i prawa handlowego. Od 8 lat świadczy pomoc prawną polskim dealerom samochodów,odpowiadając na bieżące problemy prawne pojawiające się w naszej branży. Przez jego biurko przeszły praktycznie wszystkie nowe umowy dealerskie oraz ogromna większość dokumentów kierowanych do sieci dealerskich przez importerów, firmy ubezpieczeniowe, banki i inne podmioty. Na bieżąco uczestniczy w procesach tworzenia prawa,przygotowując opinie, stanowiska i postulaty w imieniu branży dealerskiej.
Paweł Tuzinek
Doradca ds. rozwoju dealerów w obszarze obsługi posprzedażnej, twórca Programu Rozwoju Dealera poprzez rozwój Obsługi Posprzedażnej. Od 2005 r. prowadzi audyty, szkolenia i doradztwo dla dealerów marek: Renault, Ford, BMW, Nissan, Honda i Renault Trucks. Współpracuje z firmą Urban Science w zakresie audytów standardów dealerskich. W latach 2004-2005 dyrektor zarządzający dealera BMW w Warszawie (Smorawiński/Bawaria Motors). W latach 1997–2003 pracował w Polsce dla grupy Sumitomo: jako dyrektor działu części w Ford Auto Plaza oraz jako dyrektor ds. rozwoju w Summit Auto Poland.
Andrzej Sadowski
Od 21 lat pracuje w obszarach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Ukończyła prestiżową Szkołę Trenerów i Psychoterapeutów w nurcie Gestalt.
Specjalizuje się w rozwoju umiejętności i kompetencji w obszarach osobistego potencjału.
Jest certyfikowanym Coachem Praktykiem Biznesu, Master and Team Coachem według standardów EMCC oraz certyfikowanym coachem QEC (Quantum Energy Coaching). Prowadziła wiele cyklów Akademii Lidera, Akademii Menedżera zarówno dla firm handlowych, usługowych jak i produkcyjnych.
Anna Małecka
Adrianna Lewandowska
Wizjonerka polskiej przedsiębiorczości rodzinnej, strateg, doradca, architekt sukcesu wielu polskich firm rodzinnych. Doradca i Partner Zarządzający w Lewandowska i Partnerzy, od lat wspiera firmy rodzinne w zakresie strategii rozwoju, procesów sukcesyjnych oraz zarządzania zmianą. Wykładowca MBA oraz licznych studiów podyplomowych. Założyciel i prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego.
Dzieląc się wiedzą i doświadczeniem, oprócz publikacji, wystąpień kongresowych i tworzenia praktycznych narzędzi dla biznesu rodzinnego, stworzyła jedyną w Polsce platformę wymiany myśli i doświadczeń biznesowych, jaką jest Międzynarodowy Kongres Firm Rodzinnych.
Ekspert marketingu rynku motoryzacyjnego. Twórca MarketingCom, pierwszej w Polsce firmy specjalizującej się w marketingu dealerskim. Autor licznych artykułów i opracowań branżowych. Inicjator wielu projektów zmieniających standardy mechanizmów marketingowych w Polsce. Wieloletni dyrektor marketingu grupy PGD.
Jacek Klukowski
OPINIE ABSOLWENTÓW
"Polecam serdecznie wszystkim
osobom zarządzającym. Również tym
już bardziej doświadczonym."
Łukasz Krześniak
Mikołaj Szadkowski
Motortest
"W ostatnim roku dwukrotnie zwiększyłem przychody swojej firmy, podnosząc rentowność wszystkich działów,
a co za tym idzie - całego przedsiębiorstwa. To mój ogromny sukces. Tego wyniku nie byłoby bez wyszkolonej kadry menedżerskiej . Znakomitą część wiedzy, którą przekazałem kierownikom, pozyskałem właśnie na zajęciach Akademii. "
Grupa GEZET
Jacek Kałwa
EURO-KAS
"Przydatna, merytoryczna wiedza oparta o fakty i, co ważne, własne doświadczenia wykładowców Pozyskałem od nich wiele pomocnych rad oraz uświadomiłem sobie rzeczy, na które wcześniej być może nie zwracałem uwagi..."
Michał Kozłowski
Grupa Kozłowski
Jan Mrozowski
Nordyński Sp. J.
Auto-Sanok
Piotr Sanok
"Dla mnie - osoby nowej w branży - było to nieocenione źródło wiedzy o biznesie dealerskim - obiektywne, kompleksowe i profesjonalne. Dodatkowo umożliwiło wymianę doświadczeń
z dealerami innych marek."
"Idealne rozwiązanie dla osób rozpoczynających przygodę z biznesem dealerskim i zarządzających już firmą dealerską. Akademia pokazała mi jak wygląda ten biznes i pozwoliła poznać grono doświadczonych ludzi rynku motoryzacyjnego."
"Jedyna w Polsce Akademia, oferująca kurs zarządzania biznesem dealerskim. Co ważne program jest przygotowany przez profesjonalistów dla profesjonalistów. Gorąco polecam - zarówno właścicielom i ich następcom, ale również dyrektorom i kierownikom."
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Studia są skierowane do:
Termin
- osób przygotowujących się do zarządzania stacja dealerską (następców)
-osób już zarządzających stacjami dealerskim i serwisowymi (właścicieli, członków zarządów)
-osób planujących otwarcie własnej działalności dealerskiej
Kompleksowy program szkoleń Akademia Dealer Business Management rozpocznie się w styczniu 2019 roku, i potrwa, z przerwą wakacyjną, do grudnia 2019 roku, kiedy odbędą się egzaminy certyfikacyjne.
Na program składa się 10 sesji (9 dwudniowych sesji szkoleniowych, oraz jednodniowa sesja egzaminacyjna), co łącznie daje 19 dni szkoleniowych.
Koszt
Udział w programie Akademia Dealer Business Management, to 14 900 zł netto
(cena nie zawiera noclegów).
Płatność może być realizowana w trzech ratach.
*** Cena obejmuje: uczestnictwo w dziewięciu dwudniowych sesjach szkoleniowych, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch
*** Cena nie obejmuje: kosztów dojazdu, noclegów
Szkolenia Akademii Dealer Business Management będą odbywały się w Airport Hotel Okęcie**** przy ulicy Komitetu Obrony Robotników 17
w Warszawie
Lokalizacja
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
BRAK MIEJSC NA EDYCJĘ 2019
Na podane adresy e-mail wyślemy informacje organizacyjne na temat szkolenia.
Zobowiązuję się do wpłacenia wpisowego w wysokości 1490 zł netto w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia, oraz do opłacenia wystawionej przez Dealer Consulting Group faktury VAT za udział w Akademii Dealer Business Management najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem programu.
*** Cena obejmuje: uczestnictwo w dziewięciu dwudniowych sesjach szkoleniowych i jednodniowej sesji egzaminacyjnej, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch
*** Cena nie obejmuje: kosztów dojazdu, noclegów
PIERWSZA EDYCJA W OBIEKTYWIE
KONTAKT
Akademia Dealer Business Management organizowana jest przez Dealer Consulting Group
Masz pytanie?
Zadzwoń lub napisz!
Jakub Konieczny
882 168 648