CZYM JEST AKADEMIA DBM?
Zajęcia w Akademii mają zróżnicowaną formę. Podczas rocznego cyklu warsztatów, wykładów i spotkań praktycznych, uczestnik będzie miał wyjątkową okazję pozyskania wiedzy i umiejętności niezbędnych
w zarządzaniu salonem dealerskim.
Akademia Business Management to innowacyjny na polskim rynku dealerskim program, kompleksowo przygotowujący kadrę managerską do zarządzania dealerskim biznesem.
8 dwudniowych sesji szkoleniowych, oraz sesja specjalna poświęcone są najważniejszym elementom zarządzania stacją dealerską – od sprzedaży aut nowych i używanych, przez zarządzanie serwisem mechanicznym i blacharsko-lakierniczym, aż po zarządzanie personelem i marketing.
Wykładowcami w naszej Akademii są najlepsi praktycy polskiego rynku dealerskiego, posiadający wieloletnie doświadczenie eksperci w swoich dziedzinach.
Zajęcia Akademii w ramach sesji specjalnej będą wyjątkową okazją do zobaczenia jak na co dzień funkcjonuje jeden z najbardziej nowoczesnych salonów w Polsce, i rozmowy z sukcesorem, który doprowadził zarządzaną przez siebie firmę do tego miejsca.
Akademia to nie tylko wykłady! To również spotkania poza salą konferencyjną i znakomita okazja do poznania innych osób przygotowujących się do zarządzania firmą dealerską i wymiany doświadczeń.
DLA KOGO STWORZONO AKADEMIĘ DEALER BUSINESS MANAGEMENT?
Osoby przygotowujące się do zarządzania stacja dealerską, bądź jej poszczególnymi działami
Osoby już zarządzające stacjami dealerskim i serwisowymi (właściciele, managerowie, członkowie zarządów)
Osoby planujące otworzenie własnej działalności dealerskiej
CZEGO DOWIESZ SIĘ PODCZAS ROCZNEGO CYKLU ZAJĘĆ ?
CELE SZCZEGÓŁOWE
BAZA WIEDZY – BEZPŁATNE WEBINARY AKADEMII DBM
Podczas webinaru dowiesz się :
Podczas webinaru dowiesz się jak:
Podczas webinaru dowiesz się:
Podczas webinaru dowiesz się:
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM I HARMONOGRAM ZAJĘĆ
Sesja 1
26-27.02.2021
Sesja 1 (26.02.2021)
Wprowadzenie - koszty, marże, zyski
Na czym zarabiamy?
Sesja 1 (27.02.20201)
Organizacja działu sprzedaży
Zakres odpowiedzialności i uprawnień
Sesja 2
Marzec 2021
Sesja 2
Wojciech Kordalewski
Relacje z pracownikami - zakresy obowiązków, systemy wynagrodzeń
Zarządzanie sprzedażą
Dział BDC/ Call Center
Planowanie sprzedaży i budżetowanie
Zarządzanie działem F&I
Sesja 2
Wojciech Kordalewski
Sesja 3
Kwiecień 2021
Sesja 3
Michał Łuczak
Sesja 4
Maj 2021
Sesja 4
Michał Wąsik
Zarządzanie zapasami
Sesja 5
Czerwiec 2021
Sesja 5
Mikołaj Małecki
Marek Jeliński
Sesja 5
Sesja 6
Czerwiec 2021
Sesja 6
Piotr Majcher
Przygotowanie danych do analizy
Analiza danych przy pomocy tabel przestawnych
Analiza i przekształcanie danych przy pomocy funkcji
Sesja 7
Wrzesień 2021
Sesja 7
Wojciech Kordalewski
Wprowadzenie, koszty, marże, zyski
Organizacja i struktura serwisu mechanicznego i blacharsko-lakieniczego
Zarządzanie pracą warsztatu
Budżetowanie ilości roboczogodzin
Budowanie marży w serwisie
Umawianie do serwisu mechanicznego i blacharsko-lakierniczego
Uprawnienia, zakresy odpowiedzialności, standard pracy
Sesja 8
Październik 2021
Sesja 8
Wojciech Kordalewski
Systemy wynagrodzeniowe
8 grzechów głównych hali. Jak je rozwiązać?
Andrzej Sadowski
Dział części zamiennych
Budżetowanie działów posprzedaży w praktyce
Optymalizacja kosztów
Sesja 8
Sesja 9
A. Małecka I Zarządzanie zespołem i kadrą managerską
Listopad 2021
Sesja 9
Wojciech Kordalewski
Anna Małecka
Sesja 9
Sesja 10
Grudzień 2021
WYKŁADOWCY
Marek Jeliński
Dyrektor marketingu w Grupie Karlik odpowiedzialny za komunikację marketingową wszystkich marek będących w portfolio grupy. Doświadczenie menedżerskie zdobywał zarządzając działami marketingu w firmach dealerskich oraz będąc dyrektorem sprzedaży w międzynarodowej korporacji zajmującej się sprzedażą zdalną. Odpowiadał w niej za sprzedaż na cały rynek polski. Pasjonat motoryzacji na 2 i 4 kółkach od najmłodszych lat.
Zanim rozpoczął pracę, jako konsultant ASE Global zdobywał doświadczenie w branży dealerskiej bezpośrednio pracując na różnych stanowiskach w stacjach dealerskich w Polsce i zagranicą.
Od 2000 roku związany był z Grupą PGD przechodząc przez różne szczeble struktury zarządczej w tym Dyrektora Generalnego i Prezesa Zarządu PGD.
Odpowiedzialny za strategię i cała działalność operacyjną firmy. Obecnie realizuje dedykowane indywidualne konsultacje, programy naprawcze i projekty szkoleniowo – coachingowe dla właścicieli i kadry kierowniczej dealerstw w zakresie zarządzania poszczególnymi działami stacji dealerskiej koncentrując się na wszystkich aspektach począwszy od ludzi, procesów, poprzez przychody, marże, koszty, co wpływa bezpośrednio na wzrost zyskowności biznesu.
Wojciech Kordalewski, LIDER PROJEKTU
Michał Wąsik
Dyrektor biura ASE Global w Polsce, odpowiedzialny także za rynek w Czechach i na Słowacji. Ekspert w dziedzinie Business Management rynku motoryzacyjnego. Swoje doświadczenie zdobywał, wdrażając nowoczesne systemy raportowania finansowego dla dealerów samochodowych. W czasie realizacji tych projektów pracował z dealerami z całej Europy.
Obecnie prowadzi liczne kursy z zakresu zarządzania wskaźnikowego stacją dealerską – dedykowane właścicielom stacji oraz kierownikom poszczególnych działów.
Ekspert w dziedzinie rynku dealerskiego i GVO, autor wielu publikacji prasowych i książek „100 pytań o GVO” i „Skonsumować wzrost rynku. Kilka dróg dla polskich dealerów”. Partner zarządzający w firmie doradczej DCG Dealer Consulting i wydawca miesięcznika DEALER. Prezes Związku Dealerów Samochodów.
Marek Konieczny
Doradca ds. rozwoju dealerów w obszarze obsługi posprzedażnej, twórca Programu Rozwoju Dealera poprzez rozwój Obsługi Posprzedażnej. Od 2005 r. prowadzi audyty, szkolenia i doradztwo dla dealerów marek: Renault, Ford, BMW, Nissan, Honda i Renault Trucks. W latach 2004-2005 dyrektor zarządzający dealera BMW w Warszawie (Smorawiński/Bawaria Motors). W latach 1997–2003 pracował w Polsce dla grupy Sumitomo: jako dyrektor działu części w Ford Auto Plaza oraz dyrektor ds. rozwoju w Summit Auto Poland.
Andrzej Sadowski
Od 21 lat pracuje w obszarach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Ukończyła prestiżową Szkołę Trenerów i Psychoterapeutów w nurcie Gestalt.
Specjalizuje się w rozwoju umiejętności i kompetencji w obszarach osobistego potencjału.
Jest certyfikowanym Coachem Praktykiem Biznesu, Master and Team Coachem według standardów EMCC oraz certyfikowanym coachem QEC (Quantum Energy Coaching).
Anna Małecka
Adrianna Lewandowska
Wizjonerka polskiej przedsiębiorczości rodzinnej, strateg, doradca, architekt sukcesu wielu polskich firm rodzinnych. Doradca i Partner Zarządzający w Lewandowska i Partnerzy, od lat wspiera firmy rodzinne w zakresie strategii rozwoju, procesów sukcesyjnych oraz zarządzania zmianą. Wykładowca MBA oraz licznych studiów podyplomowych. Założyciel i prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego.
Menedżer, trener, ekspert z 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą w salonach dealerskich. Specjalizuje się w realizacji programów podnoszących rentowność firm dealerskich. Pracuje z dealerami, a zwłaszcza z ich pracownikami. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Doświadczenie zdobywał w pracy dla największych polskich grup dealerskich: PGD, PGA i Auto Boss. Odpowiadał za sprzedaż takich marek jak: Ford, Nissan, Suzuki, Volvo, BMW.
Mikołaj Małecki
Z Excelem pracuje od 18 lat, a szkolenia z tej aplikacji – również dla dealerów – prowadzi od 2007 r. Proste wytłumaczenie nawet najbardziej skomplikowanych zagadnień to jego chleb powszedni. Od 2011 r. prowadzi kanał na YouTube, w którym omawia problemy związane z Excelem. Od tego czasu opublikował ponad 800 filmów, które miesięcznie ogląda ponad 200 tys. użytkowników. Posiada certyfikaty potwierdzające jego doświadczenie i umiejętności związane z Excelem, w tym: Microsoft Certified Trainer i Microsoft Excel Expert. Wykładowca Dealerskiej Akademii Dyrektorzy Finansowi.
Piotr Majcher
Prezes Grupy Wróbel – wielooddziałowej struktury dealerskiej, posiadającej autoryzacje marek Mercedes-Benz i Mazda (ten drugi brand działa w ramach odrębnej spółki WTM Wróbel). Aktualnie grupa posiada oddziały we Wrocławiu, Opolu, Jeleniej Górze, Pietrzykowicach, Lubinie, Zielonej Górze, Częstochowie i Straszynie k. Gdańska. W 2019 r. dealer sprzedał 3 480 nowych aut, co pozwoliło mu zająć 34. miejsce na Liście TOP50.
Michał Łuczak
Opinie Absolwentów
Średnia ocen poziomu zadowolenia z pozyskanej wiedzy i przydatności w codziennej pracy uczestników poprzedniej edycji
4,87/5
"Polecam serdecznie wszystkim
osobom zarządzającym. Również tym
już bardziej doświadczonym."
Łukasz Krześniak
Mikołaj Szadkowski
Motortest
"W ostatnim roku dwukrotnie zwiększyłem przychody swojej firmy, podnosząc rentowność wszystkich działów,
a co za tym idzie - całego przedsiębiorstwa. To mój ogromny sukces. Tego wyniku nie byłoby bez wyszkolonej kadry menedżerskiej . Znakomitą część wiedzy, którą przekazałem kierownikom, pozyskałem właśnie na zajęciach Akademii. "
Grupa GEZET
Jacek Kałwa
EURO-KAS
Michał Kozłowski
Grupa Kozłowski
Jan Mrozowski
Nordyński Sp. J.
Auto-Sanok
Piotr Sanok
"Dla mnie - osoby nowej w branży - było to nieocenione źródło wiedzy o biznesie dealerskim - obiektywne, kompleksowe i profesjonalne. Dodatkowo umożliwiło wymianę doświadczeń
z dealerami innych marek."
"Idealne rozwiązanie dla osób rozpoczynających przygodę z biznesem dealerskim i zarządzających już firmą dealerską. Akademia pokazała mi jak wygląda ten biznes i pozwoliła poznać grono doświadczonych ludzi rynku motoryzacyjnego."
"Jedyna w Polsce Akademia, oferująca kurs zarządzania biznesem dealerskim. Co ważne program jest przygotowany przez profesjonalistów dla profesjonalistów. Gorąco polecam - zarówno właścicielom i ich następcom, ale również dyrektorom i kierownikom."
"Przydatna, merytoryczna wiedza oparta o fakty i, co ważne, własne doświadczenia wykładowców Pozyskałem od nich wiele pomocnych rad oraz uświadomiłem sobie rzeczy, na które wcześniej być może nie zwracałem uwagi..."
"Bardzo dobrzy wykładowcy. Przydatna, branżowa wiedza przekazywana przez fachowców. Akademia to również możliwość wymiany swoich doświadczeń i spostrzeżeń
i okazja do nawiązania ciekawych, branżowych znajomości."
Malwina Lis
Grupa Lis
Akademia to skondensowane źródło eksperckiej wiedzy na temat wszystkich kluczowych aspektów działalności firmy dealerskiej. Polecam."
Carsed
Paweł Lipiński
Informacje organizacyjne
Studia są skierowane do:
Termin
- osób przygotowujących się do zarządzania stacja dealerską, bądź jej poszczególnymi działami (następców)
-osób już zarządzających stacjami dealerskim i serwisowymi (właścicieli, managerów, członków zarządów)
-osób planujących otwarcie własnej działalności dealerskiej
Kompleksowy program szkoleń Akademia Dealer Business Management rozpocznie się w styczniu 2021 roku, i potrwa, z przerwą wakacyjną, do grudnia 2021 roku, kiedy odbędą się egzaminy certyfikacyjne.
Na program składa się 10 sesji (8 dwudniowych sesji szkoleniowych, sesja specjalna w salonie Grupy Wróbel oraz sesja egzaminacyjna), co łącznie daje 18 dni szkoleniowych.
Koszt
Udział w programie Akademia Dealer Business Management, to 15 900 zł netto
(cena nie zawiera noclegów).
Płatność może być realizowana w trzech ratach.
*** Cena obejmuje: uczestnictwo w 18 dniach szkoleniowych
( w tym sesja specjalna i egzamin), materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch
*** Cena nie obejmuje: kosztów dojazdu, noclegów
Szkolenia Akademii Dealer Business Management będą odbywały się w Airport Hotel Okęcie**** przy ulicy Komitetu Obrony Robotników 24
w Warszawie.
Sesja specjalna Akademii odbędzie się w salonie Grupy Wróbel we Wrocławiu.
Lokalizacja
Kryteria naboru
Aby uniknąć zbyt dużego zróżnicowania poziomu uczestników, przyjęliśmy kryterium naboru na podstawie stażu pracy w firmie dealerskiej – by wziąć udział w programie musisz pracować w firmie dealerskiej od co najmniej 6 miesięcy.
Wyjątkiem są osoby planujące otworzenie własnej działalności dealerskiej – w tym wypadku warunkiem kwalifikującym jest prowadzenie działalności gospodarczej od co najmniej 12 miesięcy i dodatkowa rozmowa wstępna, mająca na celu upewnienie się że wiedza kandydata jest wystarczająca do wzięcia udziału w projekcie szkoleniowym.
Formularz zgłoszeniowy
Na podane adresy e-mail wyślemy informacje organizacyjne na temat szkolenia.
Zobowiązuję się do wpłacenia wpisowego w wysokości 1590 zł netto w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia, oraz do opłacenia wystawionej przez Dealer Consulting Group faktury VAT za udział w Akademii Dealer Business Management najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem programu.
*** Cena obejmuje: uczestnictwo w dziewięciu dwudniowych sesjach szkoleniowych i jednodniowej sesji egzaminacyjnej, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch
*** Cena nie obejmuje: kosztów dojazdu, noclegów
Akademia w obiektywie
BAZA WIEDZY – Wywiad ze Wschodząca Gwiazdą Rynku Dealerskiego 2020
O swoich początkach w motoryzacyjnym biznesie oraz przygotowaniach do sukcesji w firmie – opowiada Malwina Lis, marketing manager w Grupie Lis i laureatka tegorocznej nagrody dla Wschodzącej Gwiazdy Rynku Dealerskiego
Jak rozpoczęła się pani przygoda z branżą dealerską? Czy jak w większości rodzinnych dealerstw od najmłodszych lat firma stała się elementem codziennego życia?
W rodzinnych dealerstwach dzieci najczęściej dorastają obok rodzinnego salonu czy serwisu samochodowego. W moim przypadku było nieco inaczej. Gdy byłam mała, rodzice byli właścicielami giełdy samochodowej. Giełda odbywała się co niedzielę, a rodzice osobiście jej doglądali, więc wraz z siostrą i bratem niemal każdy weekend spędzaliśmy właśnie tam, pomagając w drobnych obowiązkach.
Czyli historia Grupy Lis nie jest klasyczną dealerską „opowieścią” – od rodzinnego warsztatu do autoryzowanego salonu?
W naszym przypadku droga do motoryzacji była znacznie ciekawsza. Giełda samochodowa prężnie się rozrastała, wykupiliśmy także udziały w giełdzie owocowo-warzywnej, a w międzyczasie doszła budowa hali hurtowej. Natomiast tatę wciąż ciągnęło w stronę motoryzacji. W pewnym momencie pojawiła się więc koncepcja rozwoju rodzinnego biznesu właśnie w tym kierunku. Rozpoczęliśmy od salonu Hyundaia. Od tego czasu moje życie kręciło się już wokół motoryzacji – regularnie jeździłam z tatą na targi samochodowe, a każda dostawa aut czy premiera nowego modelu była w naszym rodzinnym życiu dużym wydarzeniem. Zawsze było dla mnie oczywiste, że skoro tata prowadzi biznes dealerski, to powinnam na ten temat jak najwięcej wiedzieć. Starałam się więc poszerzać wiedzę w zakresie konkretnych marek i modeli.
A więc może nie od najmłodszych lat, ale jednak wychowała się pani w salonie...
Dokładnie tak. Zawsze fascynował mnie marketing i PR, więc będąc już nieco starszą, starałam się pomagać rodzicom w organizacji eventów, a przy wyborze studiów wiedziałam już, że chcę iść właśnie w tym kierunku. Podczas studiów zaczęłam też oficjalnie pracę w firmie.
Od razu zajęła się pani organizacją kampanii marketingowych?
Zaczynałam w 2007 r. od rzeczy najprostszych i stopniowo wdrażałam się w codzienną pracę w firmie. Na początku zajmowałam się częścią administracyjną – wystawianiem faktur, rozliczaniem kasy, a przede wszystkim obserwacją tego, jak od środka wygląda praca w dealerstwie. Szybko się wciągnęłam. Do tej pory widziałam tylko salon i samochody, teraz zaczynałam patrzeć na firmę jak na biznes. I tak przez te 13 lat pięłam się krok po kroku w strukturach dealerstwa.
Czytaj dalej...
Nikt nie jest alfą i omegą we wszystkich aspektach działalności firmy. Nie muszę wiedzieć, jak naprawiać samochody, ale muszę orientować się, czego wymagać od kierownika działu czy na jakiej podstawie go rozliczać
Pani rodzeństwo również pracuje dzisiaj w strukturach Grupy Lis.
Tak, choć nie od początku tak było. Każde z nas spróbowało pracy poza firmą rodzinną w korporacjach czy własnych biznesach, jednak finalnie wszysycy znaleźliśmy swoje miejsce w dealerstwie. Każdy odpowiada za swoją działkę – siostra Asia za dział F&I, brat Krzysztof za działalność naszych serwisów i sprzedaż, a ja za marketing i PR całej grupy.
Nie było problemów z podziałem obowiązków i odpowiedzialności?
Tak, choć ten podział nie jest sztywny. W firmie rodzinnej życie prywatne przenika się z zawodowym. Tematy biznesowe często pojawiają się w naszych rozmowach, staramy się również sobie wzajemnie doradzać i dzielić najciekawszymi pomysłami, nawet gdy nie dotyczą one naszej działki. Rozmowy są często burzliwe, jak to w rodzinie, jednak przynoszą korzystne efekty dla działalności firmy. Decydujący głos w najważniejszych dla firmy kwestiach ma nasz tata, który cały czas aktywnie kieruje Grupą Lis.
Skoro tata cały czas zarządza firmą, to jak wygląda kwestia przygotowań do sukcesji?
O sukcesji rozmawiamy już od wielu lat, jednak do czasu, kiedy nie wzięłam udziału w Akademii Dealer Business Management, były to rozmowy nie do końca skonkretyzowane. Przyznam, że sama nie do końca zdawałam sobie jeszcze sprawę z samego znaczenia słowa sukcesja. Dzięki Akademii uświadomiłam sobie, że to nie tylko „przepisanie” firmy, ale również długotrwałe przygotowania struktury i pracowników, a także nas – sukcesorów – do zmiany, która w pewnym momencie nastąpi. Przez lata, tak jak wiele rodzinnych firm dealerskich, żyliśmy w przekonaniu, że „jakoś to będzie”. Akademia zmieniła dużo w kwestii tego, jak przekazanie firmy jest postrzegane w naszej rodzinie.
Jeśli chodzi o moment, w którym się znajdujemy, to pół żartem mogę powiedzieć, że tata zapowiedział, że poinformuje nas, gdy będzie chciał przekazać nam firmę. A już zupełnie poważnie, przygotowania trwają, bo zdajemy sobie sprawę, że to długi i wieloetapowy proces, i mimo że do momentu przejęcia schedy upłynie jeszcze trochę czasu, to chcemy się do tego jak najsumienniej przygotować.
Czy w takim razie udział w Akademii nie miał miejsca za późno? Pracuje pani w firmie już od ponad dekady, właśnie została uznana za wschodzącą gwiazdę rynku. Z drugiej strony, skoro do finalizacji sukcesji jest chwila, to może należało się... jeszcze wstrzymać?
Myślę, że był to dobry moment. Nie jestem już całkowitą nowicjuszką w branży. Mam wieloletnie doświadczenie i łatwiej było mi rozmawiać o planowaniu stoku czy o tym, który model zmianowy pracy w serwisie jest lepszy. Jednocześnie Akademia pokazała mi, że nadal muszę się rozwijać. Myślałam, że przez lata pracy w firmie nauczyłam się sporo o funkcjonowaniu działu blacharsko-lakierniczego czy o organizacji działu sprzedaży samochodów używanych, ale podczas zajęć okazało się, że jest jeszcze mnóstwo zagadnień i rozwiązań, z których nie zdawałam sobie sprawy. Czasami aż przecierałam oczy ze zdziwienia, że istnieją naprawdę proste do wdrożenia w firmie działania, które pomogą nam w sprawach do tej pory wydających się nie do rozwiązania. Szczególnie w pamięć zapadły mi wszystkie zajęcia prowadzone przez Wojciecha Kordalewskiego i Michała Wąsika – obaj podawali mnóstwo praktycznych rozwiązań konkretnych problemów w firmie dealerskiej.
Wymiana doświadczeń jest nieocenionym atutem Akademii. Na żadnych „zwykłych” studiach nie dostałabym takiej ilości eksperckiej wiedzy od ludzi z branży i nie nawiązałabym tylu branżowych znajomości
Na co dzień zajmuje się pani przede wszystkim marketingiem. A co z pozostałymi działami? Czy wiedza dotycząca obszarów, którymi Pani nie zarządza, okazuje się przydatna?
Nikt nie jest alfą i omegą we wszystkich aspektach działalności firmy dealerskiej. Nie muszę wiedzieć, jak naprawiać samochody, ale muszę orientować się, czego wymagać od kierownika działu czy na jakiej podstawie go rozliczać. To samo tyczy się innych segmentów – aut nowych, używanych czy magazynu części. Nie muszę wiedzieć wszystkiego, ale muszę wiedzieć, w jaki sposób rozmawiać z kierownikami w poszczególnych działach, nie dawać im, jako osobie sporo młodszej, „się zagiąć” – w tym pomogła mi Akademia.
Wspomniała pani o gotowych pomysłach na rozwiązanie konkretnych problemów w firmie. Czy któreś z nich udało się wprowadzić?
Zdecydowanie tak! Dzięki nim przeorganizowaliśmy model pracy działu samochodów używanych, ale przede wszystkim wdrożyliśmy nowy system raportowania o wynikach działu i stanie stoku. Wdrożenie tych pomysłów chwilę trwało, ale na wymierne efekty nie musieliśmy długo czekać. Drugą korzyścią było przeformatowanie umów zawieranych z kadrą menedżerską i liniową. Omawiane podczas zajęć rozwiązania, na przykład warunkowanie premii wskaźnikami indywidualnymi i działowymi czy przykłady rozwiązań dla konkretnych stanowisk, stały się dla nas podstawą do przygotowania nowych – lepiej skonstruowanych pod kątem wiązania wynagrodzenia i efektywności – umów z naszymi pracownikami.
Mówimy cały czas o tej oficjalnej, naukowej stronie Akademii, ale wiadomo, że takie spotkania to również okazja do nawiązania nowych, biznesowych kontaktów.
Zgadza się. Akademia była doskonałą okazją do poznania ludzi znajdujących się w podobnym momencie kariery w branży dealerskiej co ja. Wymiana doświadczeń dotyczących sukcesji jest nieocenionym atutem Akademii. Spotykaliśmy się przez cały rok podczas dwudniowych sesji, więc nasze kontakty nie ograniczały się do sali wykładowej – były też okazją do luźnych rozmów, równie owocnych co same zajęcia. To pomogło mi spojrzeć na tematy, z którymi borykam się w firmie ze świeżej perspektywy. Zastanawiałam się nad innymi studiami podyplomowymi, które pomogłyby mi w codziennej pracy, jednak to nie byłoby to samo – na żadnych „zwykłych” studiach nie dostałabym takiej ilości eksperckiej wiedzy od ludzi z branży i – co nie mniej ważne – nie nawiązałabym tylu nowych, ciekawych branżowych znajomości.
Malwina Lis, Grupa Lis
Malwina Lis ukończyła niedawno organizowaną przez DCG Dealer Consulting Akademię Dealer Business Management dla dealerskich następców. Można się domyślać, że to „specjalizacja” nieprzypadkowa. I choć – jak podkreśla sama zainteresowana – to jeszcze nie ten moment, to przygotowania do tego, by być jedną z osób, które będą kontynuować znakomitą pracę, jaką wykonują jej rodzice, zostały już dawno rozpoczęte.
Baza wiedzy
Umiejętności i wiedza są do zdobycia
Łączenie ścieżki rozwoju wewnątrz firmy z zewnętrzną wiedzą i przygotowaniem szkoleniowym do przejęcia biznesu to idealny model sukcesji - przekonuje Wojciech Kordalewski, główny wykładowca Akademii Dealer Business Management
Nieoczekiwana sukcesja to trudne wyzwanie
O najważniejszych zadaniach związanych z procesem sukcesji, oraz o umiejętnościach jakie okazują się kluczowe po objęciu sterów w firmie - opowiada Mikołaj Szadkowski, dyrektor generalny firmy Motortest, dealerstwa Hyundaia z Warszawy
Kontakt
Akademia Dealer Business Management organizowana jest przez Dealer Consulting Group
Masz pytanie?
Zadzwoń lub napisz!
Jakub Konieczny
882 168 648
ul. Jutrzenki 177
02-231 Warszawa
Adres siedziby:
ul. Zagłoby 18, lok. 31
02-495 Warszawa
Dealer Consulting Group Konieczny i Wspólnicy S.J.
Biuro: